28 september 2013

Bloempot verlicht - helemaal nieuw

 Verlicht object - verlichte kubus van bloempot-verlicht.nl
Verlichte kubus in de nieuwe webshop
van bloempot-verlicht.nl
Bloempot-verlicht.nl zo heet een nieuwe webwinkel, die zich volledig richt op verlichte bloempotten en verlichte objecten

Laatste trend: verlichte objecten 


In de webshop was ik helemaal weg van de laatste trend: verlichte objecten. Op de foto zie je de verlichte cilinder, die niet alleen met wit licht, maar ook in verschillende kleuren verkrijgbaar is. 

Naast de cilinder is er ook een kubus en een zuil. Ik krijg al gelijk het ene idee na het andere...

Tuinontwerp spelen met licht 


Er zijn zo veel manieren om met lichtpunten in de tuin te werken. Het ligt natuurlijk voor de hand om een plantenbak met verlichting op het terras te plaatsen of naast de voordeur. Zo heb je altijd een sfeervol lichtje op de plekken waar dat mooi is. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen zo'n bloembak nu eens wat verder weg in de tuin te zetten. Dat zorgt mooi voor dieptewerking, zeker als het wat donkerder wordt. 

Ook het in een groep plaatsen van een combinatie van verlichte objecten en verlichte bloempotten is een leuke optie. Ik kan me dat heel goed voorstellen, omdat veel van de bloembakken en de objecten in de webshop qua design op elkaar afgestemd zijn. Daarover in een latere post meer. Maar je kunt bijvoorbeeld een kijkje nemen bij de verlichte bloempot Cosmos. Die heeft dezelfde vorm als de zuil. 

En natuurlijk is er het spelen met kleur. Veel van de bloempotten zijn verkrijgbaar met extra vellen folie - dan kun je precies de kleur kiezen, die je mooi vindt. Nog veel mooier vind ik het RGB-pakket. Dan krijg je een afstandsbediening en kun je de kleur heel gemakkelijk wisselen. Dan is het dus net of je iedere keer iets nieuws hebt.. Met de timer wordt het helemaal simpel allemaal. 

Nog meer ideetjes voor verlichte bloempotten? 


Je leest het, de mogelijkheden zijn legio. Je kunt zelf vast nog meer verzinnen. Toch? De webshop is ook actief op de sociale media. Daar komen beslist nog wel wat tips.