03 april 2013

Verlichte bloempotten - ronde plantenbakken SHUTTLE

Verlichte bloempot SHUTTLE bij terras-pot.nl
verlichte bloempot SHUTTLE
Verlichte bloempotten zijn er in allerlei uitvoeringen. Dit model SHUTTLE is verkrijgbaar als 80 cm en 100 cm hoge terraspot. 

Het licht dat verspreid wordt is opaalwit en hierdoor onderstreept dit het individuele karakter van de omgeving. Door het tijdloze design komt deze verlichte bloembak in iedere tuin en op ieder terras tot zijn recht. Hij past zich aan aan uw tuin-, terras- of balkonontwerp. 

Wat ik zo leuk vind, is de mogelijkheid lichtaccenten te zetten en door het diffuse licht gezelligheid en sfeer in bepaalde hoekjes te brengen. Ik heb nooit kaarsjes durven zetten op plekken iets verder weg in de tuin, gewoon vanwege het feit dat ik die daar niet in de gaten kan houden. En tuinverlichting vond ik vaak net iets te fel. Zeker al die tuinlampjes met zonnecellen, die van dat harde witte licht verspreiden, vind ik verschrikkelijk. Met deze verlichte bloempotten is dat probleem opgelost.

De verlichte bloempot SHUTTLE is overigens ook verkrijgbaar als vierkante plantenbak en als terraspot zonder verlichting. Ook deze bloembakken zijn er in het rond en vierkant en in 80 cm en 100 cm hoogte.